Ajankohtaista Herrfors alan kestävin sähköyhtiö asiakkaiden mielestä
20.2.2023
Uutinen

Herrfors alan kestävin sähköyhtiö asiakkaiden mielestä


Vuoden 2022 EPSI Ratingin asiakastyytyväisyystutkimuksen ensimmäisen sijan lisäksi, sijoittui Herrfors ensimmäiselle sijalle myös sähkön vähittäismyynnin toimialalla mitatussa kestävyysindeksitutkimuksessa.


Toimialalla vuonna 2022 mitattu kestävyysindeksi on 64,8 indeksipistettä. Asteikolla 0-60 edustaa tyytymättömyyttä, 60-75 tyytyväisyyttä ja yli 75 erittäin korkeaa tyytyväisyyttä. Herrfors sai kestävyysindeksin rankingin ensimmäisen sijan huomattavalla ylivoimalla, 73,1 indeksipisteellä.


EPSI Rating mittasi kestävän kehityksen indeksiä vuodelta 2022 kysymyksillä, jotka käsittelevät kestävän kehityksen kolmea ulottuvuutta; sosiaalista, yhteiskunnallista ja ympäristöllistä. Erityisesti kestävyyden ympäristöllinen ulottuvuus on sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden mielestä olennainen osa energia-alan toimintaa. Energia-alan tutkimuksiin haastateltiin yhteensä yli 5 800 yksityis- ja yritysasiakasta Suomessa.

Aiheeseen liittyviä uutisia

Uutinen

Herrforsilla on Suomen tyytyväisimmät sähköasiakkaat

Lue lisää
Uutinen

Herrfors Nät-Verkko uusii sähkömittareita Pietarsaaren seudulla

Lue lisää
Uutinen

Sponsorointia järjestöllesi, organisaatiollesi tai tapahtumallesi?⁠

Lue lisää
Uutinen

Yhteinen tiedonvaihtojärjestelmä nopeuttaa sähköyhtiöiden asiakaspalvelua

Lue lisää
Uutinen

Herrfors Nät-Verkko ja ABO Wind aloittavat voimajohtoyhteistyön

Lue lisää
Uutinen

Poikkeuksellinen vuosi nostaa kokonaistyytyväisyyttä energia-alaan – Herrforsilla alan kolmanneksi tyytyväiset asiakkaat

Lue lisää