Ajankohtaista Osa asiakkaistamme on virheellisesti saanut kaksi laskua heinäkuun aikana
7.7.2022

Osa asiakkaistamme on virheellisesti saanut kaksi laskua heinäkuun aikana

Palveluntarjoajan ongelmatilanteen takia noin 140 asiakastamme on saanut virheellisesti saman laskun kahteen kertaan heinäkuun alussa. Pyydämme asiakkaitamme tarkistamaan saapuneet laskut, ja vertaamaan niitä toisiinsa. Mikäli laskunumerot ovat identtisiä, ei laskua tarvitse maksaa toista kertaa. Mikäli kuitenkin olet ehtinyt jo maksaa molemmat laskut, hyvitämme maksetun summan seuraavalla laskulla. Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä. 

Aiheeseen liittyviä uutisia

Asiakastiedote

Aktivoimalla tekstiviestipalvelumme varmistat että saat tiedon sinua koskettavista sähkökatkoksista

Lue lisää
Asiakastiedote

Harhaanjohtavaa puhelinmyyntiä Herrforsin alueella

Lue lisää
Asiakastiedote

Joulun ja uudenvuoden aukioloajat

Lue lisää